BBQ Angry Birds Raya

Hohohoohho masih dalam bulan raya kan
So masih leh lagi la wat n3

Pesal tetiba lak tajuk pasal angry bird ek?
Sebelum ni mmg dh ada citer pasal kegilaan kepada minatang tu kat SINI
Ni sumer gara2 nampak entri AyuCR
Dua orang kuat...abg ipo ngan adik ipo
Darling xde masa ni pasal dia dh balik melaka
Aku ngan najlaa je lepak kat BP
Sebelum bertukor rupa
Menu masa ni ada ayam, daging, ikan pari
Dalam mangkuk yang nampak cam buah pelam tu bukan pelam yek
Tapi buah lai yg aku gaul ngan asam boi merah
Pehhh mabeles.....
Kazen najlaa gak 2 beradik ni Aiman ngan Bella
Kemain riang gumbira lagi
Najlaa, Aiman, Eisya dan Bella
Eisya ngan menan angry birds...ketuk je ada munyik
Pas makan sessi main munger api lak
Hohohohoholick Angry Birds Raya
Mahap kualiti gambo yg x seberapa

15 Gtau jek:

Kalamhati said...

nk t-shirt cem gaaaakkk!!hehe

Citarasa Rinduan said...

hah@!!!!!!!!!!!!!!!!!! koooo

mmg terkejut dan terpengsan dengan entry nie..
nak cari tshirt gakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Lelord said...

@Kalamhati ekekekkeee

Lelord said...

@Citarasa Rinduan hahahahhaa tu dia dh kena racun

Shiela Latif said...

sama gak ling...masih bolat dan berkilat...muahahaha

Lelord said...

@Shiela Latif hahahhaha seb bek aku x sentap tau

biskut chipmore said...

wah pakat ramai2 pakai baju angry bird.. sweet gitu..

msredcheesecake said...

Msred n hubby pon ade t shirt angry bird.... Naseb baik tak pakai gi open house... Heee

mummy_ayu said...

wah..semua pun pakai t shirt angry bird..best!!

Mamamya said...

fuyoooooooooo....mmg demam angry bird sungguh ni...merahnya mak ngah!!! kikikikiiiiiiii...aku x penah lagi terjebak dgn games 'burung'ni.....

Hizami Rahim said...

haha. lawa t-shirt tu!

AYuNG said...

hehe....comel jer suma pakai baju samer:)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

hehehe..cantik semua sedondon angry birds ..:)

Nur Misnan said...

lovely meeting...
naper tak tunjuk buah lai gaul dgn asam boy merah

sure meleleh tgk... gaul mcm tuh jer?

tiefazatie said...

pergh!!sume pakat beli sma eh kak?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in