Kekenyangan

Yuhuuuuuuuuuu
Salam jumaat semua
Korang tengah wat pe?
Aku sambil2 nonton sambil fb..jengah jap blog
Nak BW pun malas al-maklum dah kenyang
Mata makin layu
Menu arini sambal ketam, asam pedas tenggiri,
ayam bakar cicah soh nando's
Pehhhh hebat kan!!!
Kata 1 Hari 1 Resepi
Hahahahahhaha silalah percaya.....
Bukan aku yang masak yek
Malam tadi g open house Intan blok depan umah je
Majlis mula dari kul 4pm-11pm
Aku g malam arr pas darling balik kije
Dah makan sembang2 la
Darling balik awal sket pasal sok kija kena kumpul tenaga kan
Takkan asik nak boboi boy kuasa tiga kan..kan...
Huhuhuhu dah kul 11 malam kena la balik
Aisehhh Intan bekalkan aku ngan Aton
Seplastik asam pedas, seplastik ketam dan sekor ayam
Rezeki.....macehhh Intan
Ni gambo tuan umah aku cilok kat FB tengah menyiang ketam

Abaikan muka boolat dan berkilat itu

7 Gtau jek:

Lydia Miza said...

hehe...byk nyer lah lauk mu lela.meh bak sikit.sonok nmpk borak2.meh la dtg borak umah miza lak

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) insyaallah..tp tu arr darling kita time kija x sama

Kalamhati said...

ambuih meriah menu dia..hehe

Cik Suheela said...

lamanyaaa tak mkn ketamm huhu

Unknown said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
lapor pulak

Puan Kutu said...

uii rezeki tu.Alhamdulillah..:)

Zasillah Ariffin said...

aku abaikankan...kih kih kih

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in