Acara Pertama Kami

Yuhuuuuuu
Alhamdulillah selamat mendarat di bumi Doha,Qatar
Cam nak tercabut pinggang penat
Sampai airport dalam 11.40 tghari waktu Qatar, 5.40 ptg Malaysia
Tunggu beg lak....huhuhu beratnya la
Masa check-in kat KLIA terlebih 10kg tp akak tu lepaskan
Dia gtau je lengkali jgn terlebih
Huhuhu selama ni pun mmg xpenah lg lebih muatan

Td sesampai je umah rest jap dlm stgh jam
Pastu kuo la isi perut...lapar woooo
Langsung ke Lulu Hypermarket cari lauk
Pasni bermula la 1 Hari 1 Resepi ekekeke

Beg tak kemas lagi ni
Tak larat arrr kemain penat
Esok la



Ber berlonggok lg dpn pintu umah
Satu beg dh ada dlm bilik
Beg kaler hitam tu semua makanan...x terangkat aku berat ya ampun
Darling yg gagah perkasa je larat angkat tu pun guna boboi boy kuasa tiga hahahhahha

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 Gtau jek:

Citarasa Rinduan said...

alhamdullilah...
syukur, kak dah kembali semula ke qatar..
sorry berlori kak
kita masih tiada jodoh bertemu

ayu pun sibuk memanjang, dapat beraya ke rumah kak lieya pun sebab ayu pi hosital..

ajumohit said...

alhamdulillah dah smpi pon ye lelord

Puan Kutu said...

alhamdulillah slmt smp..lamanya bercuti kan..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehe..seronoknye lela dah blk..hrp leh jmp

ch@ said...

nak satu hari satu resipi punya fasal ye kak, satu beg makanan sesaja, paling besar nampaknya tu. ala kita yg balik kampung dekat ni pun, mkn berhari nak kemas baju dlm bagasi. muahaha. malas gila.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in