Nak Jadi Pari-Pari

Salam 1 Malaysia
Apa aktiviti korang rini?
Eh kat Melaka arini ada Pesta Layang-Layang
Malam lak ada pertunjukan layang2 bercahaya
Pastu kat taman aku malam ni ada open house raya
Kazen aku ada gak buat open house nun kat bangi
Sori la kak alia..keta GL masih kat spital pakar
Wira kat umah ni agak semput nak jalan jauh
Adik-beradik & kazen2 ku yang lain selamat bergumbira la yek

Ops!!! berbalik tajuk n3 di atas
Korang tengok aje la gambau2 ni dulu
Mengada-ngada betul...
Dak kenit mmg dah lama mintak kepak cam rama2 ni
Kat doha nun celah mana la aku nak cari kannnn
Bulu mata unta ada la wakakkakaa
Masa g giant ada la kedai Hinode cenggitu la kot spelling
Semua barang dalam kedai 5 hengget
Tetiba nampak lak kepak ni
Laju aje najlaa
Bulih la...
Tengok kemain seronok lagi kan....

3 Gtau jek:

M@M@ SH@RIDZ said...

budak pompuan memang ler suka benda2 gitu... suka betul dia...

naynab said...

over laa kenit nie

mama rifQy said...

amboi najlaaa..bukan main suke die ye!!!!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in