Yang Ringkas & Sedap

Haluuuuu
Bertemu kembali
Dapo kembali berasap

Sebelum mandi bakar belacan dulu
Hehehhee karang rambut2 bau belacan kang
Yeahhh menu ringkas arini ayam goreng rempah
 sambal belacan bincai
bilis goreng kicap...potong aje cili api, bawang beso tumis jap curah kicap huhuhu
 Adehhhh naik bape kilo la ni
Makan siap bertambah

17 Gtau jek:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

binjai?mana dpt binjai lela?dr kampung hr tu atau ada kat sini??huk3

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) mesia mari ritu hari yg dh nk fly tu MIL kasi sebijik

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Lela..dh lama xmkn sambal binjai.nk jumpa buahnya skrg pon susah:D

alyyani said...

tak pnh tau sambal binjai. sedap ye? masam2 ke?

Shiela Latif said...

alahaaaaaaiiiiiii...sedapnyer lingggg...haaaaaaa la la la la haaaaaiiiii...dapnyerr...mintak siket sambal binjai itew.

Mamamya said...

auyaiii..apasal aku x reti makan binjai..masa dok melaka dulu mmg selalu nampak kat pasar besar...tp nak makan x reti klu sambal bacang tu pandai ler..sesekali nak try gak lah....

Puan Kutu said...

binjai itu apa yer?yg org buat kerepek tu ekk?sy br tau ada sambal binjai nie.haha..

Cik Suheela said...

sedapnya....sy sukaaa buah binjai nyum3

Lelord said...

@♥♥azatiesayang ♥♥ aah btul kak..ritu MIL yg bg dia beli kat pasar Melaka

Lelord said...

@alyyaniaah masam...lg sedap boh binjai dr boh pelam

Lelord said...

@Shiela Latif abis dah la linggg mende sket laju jek abis

Lelord said...

@Mamamya sedap giler Is...aku lebih suka buah binjai ni dr yg lain. kat johor payah dapat

Lelord said...

@Puan Kutu ekekeeke yg kerepek tu...belinjau

Lelord said...

@Cik Suheela hmmm sedapkan

myamyza said...

binjai ni buat jeruk simpan lama2 dalam peti makan masa musim panas,, memang terbaik lah...

Lelord said...

@myamyza aah asben pun ada ckp gak kalau wat jeruk tahan lama, huhuhu tp masalahnya ada sebijik je ni. nanti nkpesan ngan MIL kalau ada lg simpan wat jeruk awal thn dpn balik msia leh amik

tiefazatie said...

wah..sedapnya2..cm kat kedai je nie..hehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in