Jumpa Blogger

Hehehehe aku jumpa blogger beb
Raya kannnn jadi leh arrr peluk2 laga2 pipi

Tadaaaaaaaaaa
Perkenalkan blogger pertama



Mamamya a.k.a Lieya, tapi aku lebih selesa panggil Is huhuhuhu
Mama anak dara gebus ni dtg umah mak aku ms raya ke-3
Ekekekeke nampak gayanya mmg tiap tahun ko kena dtg umah aku la Is
Mahap la yek fren aku mmg x dan nak beraya umah ko

Perkenalkan blogger ke-2 lak
Anawahid....kazen aku je ni
Masa raya ritu mmg x sempat bergambo



Ni gambau ms g anto pengantin
Along anak sedara ana kawin raya ke-12
Baru terpikir nak amik gambo bersama


- Posted using BlogPress from my iPhone

16 Gtau jek:

Salina@IbuAqil said...

Kita mama x dan nak jumpa aritu.. Wawawawa!!! Cedih!! Next time ye mama ada jodoh kte nnt.. Mama x nak trun ipoh ke? ;)

Marsha~ said...

kau dah balik Qatar ke??? smlm tgk rumah mcm takde kereta tp kereta org lain byk lee

norhidana said...

bile akak balik qatar balik kak? seronok ek kalu jmpa kwn2 time raya nih....

dieya said...

seronotnyer jumpe geng lama kan!

Lelord said...

@Salina@IbuAqil insyaallah satu ari nanti leh jumpa

Lelord said...

@Marsha~ huhu lom balik lg, postpon nak setel montot GL dulu. Wakakakaa meta byk kat umah tu sepupu sepapat aku dtg terjah

Mamamya said...

lela...aku aritu jumpa watie...syahdu giler...sampai je terus peluk2 mcm x mau lepas...huuuuuhuuuuu.....dia rindu sgt2 kat ko n kak ida...aku buka kan fb ko n k.ida..sempat gak dia suruh aku buka fb norbisuzie...nak tgk muka kekasih lama..wakakakakkkkk....

Lelord said...

@norhidana balik doha sepatutnya 12hb, tp pasal keta eksiden so terpaksa tunda la nk setelkan keta

Lelord said...

@dieya mesti la sonok dieya bukan slalu leh jumpa

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak masih di melaka ye :)

Adyshariz said...

sronoknya kalu dpt jumpa blogger..mesti riuh kan..hehe

slmt hari raya mama najla

mommyYen said...

ling,brg dah sampai.happy ai tau

Lelord said...

@Mamamya bestnya is, aku pun rindu ngan dorang gak alangkah bestnya kalau dpt jumpa kan

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin aah kat mlka lg 20hb baru balik.meh la dg umah

Lelord said...

@Adyshariz tu la kalau dpt jumpa yg lain2 bertmbah best ni

Lelord said...

@mommyYen hehheee suka kannnn

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in