Nak Sangat Makan Mee Kuning



Oppssss!!!
Jangan ade lak yang ingat aku ngandung okey
Memang nak sgt makan mee kuning
Kat carrefour ataupun kedai2 runcit mmg xde
Bihun ade la...

Kalau la aku pandai buat mee
Pastu lak ade mesin wat mee
Kan senang leh aku niaga mee
hahahahhaaha

Semalam kuo g soping barang dapo
Lapar mmg dah tentu la kan
So destinasi kami adalah...
*
*
*
*
*
*
*

Korang tengok ek ape yang aku amik...

Lalalallalalalala
Ade mee kuning
Kat Mongolian Grill ni kena amik la banyak mana nak amik
Pilih sndri nak boh, ayam ke, udang ke, daging ke...
sayur ape nak pun ikut sukati
nak sos pe pun pilih jek..mcm2 sos ade

Tu korang tengok bukan men beso tpt masak

Tu yg Master Grillers tgh pegang tu nak panggil pe ek...
panjang tu..sudip ke..

Ni la makanan kitorang

4 Gtau jek:

BIONIC WOMEN said...

waaaaa..macam best jer....memang teringin sangat mee kuning kalau camtu besorrr nyer potion..hakhak

Mamamya said...

alalala...kesiannya...klu pos pi qatar blh ker?
uit...mcm sedap jer dia masak tu? menepati citarasa korang x?

Lelord said...

BW : mmg best...

Mamamya : best ni is..tapi aku pilih sos yg x pedas arr..sian dak kenit kalau mkn pedas..

rynas said...

wah kelas gitu semua pilih sendirik ekkk..pastu bg kat tukang masak. cam sedap jer mi kuning tu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in