Adoyaiiiiii Terbangun Lak


Ishhhh dah sedap2 dah tadi aku lelap rasanya
dalam kul 10mlm td.
tetiba terbangun lak terus x leh tido
Waktu kejadian...
1.30 pagi...ni kat mesia dh 6.30 pagi

12 Gtau jek:

Ena said...

untung juga tu sbb dapat la juga buat 1 n3.. ;D

mummy_ayu said...

pulak...sian you...

Yan said...

mimpi ngeri ke

Mamamya said...

haih...mcm aku juga lah skrg ni...biasanya klu dah t'sedar mmg payah nak lelap lagi.....

Sha@Mama Tina said...

pesal?

Butang Pena said...

hehe...
sian mama...
tp takpela, mama takyah bangun pepagi nk pg keje...
siang kang leh smbung tido blk...
;)

dieya said...

k lelord punya body clock still ikut time malaysia kot ;-)

Lelord said...

Ena : muhahahaaa btul2 sehari dpt 1 n3 ok la dari xde

Mummy Ayu : tu arr pasal...xleh tido main aje game

Yan : xde lak mimpi...hahahha bgn pasal lapar kot

Lelord said...

MamaTina : xde pe pun along...tetiba jek aku terbangun..pastu buat air mkn skali muffin yg aku buat :)

Butang Pena : uwaaaa x reti tido siang

Dieya : tu la pasal...adoyaiii

Lelord said...

Mamamya : tu arrr pasal aku dh golek kiri kanan, x lelap last2 on9 sambil minum n mkn muffin

rynas said...

susah gak gitu ekk bila terjaga susah nak tido saya ni pantang jer letak kepala atas bantal terus lelap hahhaah

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela,

rindu orang kat Malaysia ker...siannya

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in