Pasar Malam Al-Khor Community



Kitorang g Pasar Malam tau...
Jangan ingat sini xde pasar malam
Hahahahhahaa
Aku pun cam terkojiut jek
Macam2 di pikiran..
Gerai2 dia cam kat mesia ke kat tepi jalan
X panas ke?....ish kalau tepi jalan mau berdebu muka

Muahahahaha akhirnya tejawab sudaaaaa

Pasar Malam ni anjuran Al-Khor Community
Wat kat dalam building bawah ni hah
Kat Education Centre


Darling ngah beli laksa penang kot
:love:

Ni la keadaan Pasar Malam tu

Aku beli tauhu kat akak ni
sekeping tauhu QR2 beli 5 keping jek...
Cari taugeh xde lak
Darling kata nanti kite tanam jek..ehhehhe
Leh la nanti goreng tauhu n mkn ngan sambal kicap

Gerai ni tadi ade jual nasi dagang..nasi minyak..

kat sini lak ade bubur kacang merah, donut mesia pun ade

Eskem mesia pun de jual tau
Macam2 makanan de jual tadi..
Kopor lekor, satar, mee sup, bihun sup, tapai, kuih kaswi, kuih lapis
lagi ape ek...laksam, laksa penang, nasi kerabu, nasi dagang, nasi minyak
nasi lemak pun ade.
Seb bek aku x teragak nak ayam percik kalau x haru..
mmg xde jual pun tadi...

Ni adalah bungkusan yg aku beli...
Nasi kerabu, laksa penang, dadih, tauhu, karipap, air kurma

Aku ngan member aku, Ija

Papa suapkan najlaa dadih

Muahahahah akhirnya dapat gak g pasar malam kat sini
Harap2 lenkali ade la buat lagi..
Dorang kata embassy akan anjurkan tapi tatau biler..
Bestnya kalau anjurkan bazaar ramadhan
Semakin terasa bahang ketibaan ramadan kareem


6 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

Salam kak...tgk macam sume orang Malaysia je kak...ada beza tak pasar malam sana ngan m'sia

naynab said...

ko bukak laa gerai bazar ramadhan kang..

CgMas said...

Tentu best puasa kat tempat orang tp mcm kat ng sendiri. Selamat berpuasa!..

EiJa ZaQuaN said...

wah..okey gak pasar mlm dia..ade gak jual mknan m'sia..ehhhehe..

rynas said...

wah bestlah macam2 ada tak ler rindu kat mesia ekkk...

Mamamya said...

ok juga kan pasar malam ni...x la rindu sgt dgn makanan kat m'sia....

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in