AKU KICIWA...


Uwaaaaa
Nape aku KICIWA?
Kijammmmmm

Adoyaiiiii
aku mmg kiciwa yg amat nih
smlm tekak ni nak makan laksa
pastu darling ckp ptg2 sket kite kuo...
Kat Souq Wakif tu ade Malaysian Restaurant
Sri Kebaya namanya....

Al-kisah aku mmg teruja la kan
biler tya ngan mamat waiter indon tu..
katanya laksa lemak kuah kuning
aku dh terbayang maybe ala2 curry laksa..
yang macam kat laksa shake


Hmmmm ni la dia laksa lemak tu
adoyai mmg punah harapan aku beb
skali pandang jek aku dh tau x sedappp
rasa macam makan mee kuning ngan kuah lodeh
uwaaaaaa

seb bek ade satay

ni lak darling pya...
soto madura..
katanya...


ekekekkee aku masih mampu tersenyum
dalam hati.....



7 Gtau jek:

JaJa'Z said...

hehhehe..nampak gayanya kena mintak stok laksa dr mesia je la ek..baru kena dengan tekak..tapi kalau tu restoran malaysia..takkan la tak tau beza laksa macam mana...

Mohd Fadil said...

belasah je laa...janji laksa..ehehehe...

Kniedaz said...

hehe..nasib baek tak minat laksa..hehe..

Ena said...

huk huk huk
kalo ena pun mesti kuciwa sama sbb ena pun antu laksa gak..
huhu

Izan Ishak said...

kalau izan pun nak nangis je rasa. yelah tak dapat apa yg dihajati... izan pun sukaaaa laksa...

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

Hikhikhik cian nye mama..

rynas said...

alo..lo siannyer dia tak dapat laksa penang. sib baik bukan ngidam yer...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in