"Mama....Nak Donut Gula"



Musti korang dah leh agak kan...
Sape yang mintak...
Dak kenit arrr
Xkan darling lak muhahhahahaha

Dari semalam benornya dak kenit mintak donut
Tapi semalam tepung abis
So kena tunggu darling balik arrr baru leh beli
Malam tadi papa najlaa ni g le kat White Way
Siap beli 2 bungkus lagi tu....

Korang nak tengok x camne packing tepung nih...
Sat ek...


Dak kenit ni mmg suke ngan donut...
Dolu2 kan aku selalu jek belikan donut cekelat kalau g Jusco
Aritu member kat sini wat donut
Kitorang berkelah memalam kat bawah ni
Tu yg dak kenit asik sebut nak donut gula...
Aku mana penah buat...
Nampak cam senang jek kan...
Maka bertungkus-lumus aku membuatnya
Maka inilah hasilnya...
Lembut gak...cuma kurang garam kot
Xpe lenkali eh cuba lagi...ayat sedapkan ati

Ni layan aje la dak kenit menikmati hasil air tangan aku


11 Gtau jek:

larra said...

wah..jadi lah tu..tgk GEBU semacam jek..

EiJa ZaQuaN said...

amboi x pernah wat..tp hasilnye menjadik jgk..tgk arr dak kenit makan sedapnye...:)

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

mama, nak cikit.... nyam!! nyam!!

Ena said...

dalam kata kurang garam tu.. tertelan liur jugak la ena nengok nie.. adeihhh!! kusss puasa tau!>. hik2x

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela, Apa khabar

Hasil donut buatan ibu, tengok tu sedap najlaa makan tu.

Ju@Lucky^Mummy said...

seronok tgk anak mkn hasil tgn kita..

puas hati..

mintak sket leh? huhuhu

Lelord said...

Larra : muahahha gebu cam papa

Eija : tu la pasal seb bek menjadi...tapi benornya ajat di ati nak wat roti tp x kompiden

IbuAqil : jap ek nanti mama anto

Lelord said...

Ena : hahahhah tu pasal pose...cuba x pose musti x heran kan..kan.kan..

Sweetie :Salam kak sweetie..lela sihat jek. Beria2 dia makan kak sedap sgt la kot hahaha

Ju : btul2 puas ati yau...lenkali mama wat donut cekelat lak yek

suhida said...

pandai gak awak wat donat.ok la tu. :)

Lelord said...

Suhida : heheheh ok la nasib jadi

suriajingga said...

lepas ni ko jd tokey donut laa....lelaa donut....x pun donut lelaa....hahahaha

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in