Jelajah Blog Ramadhan 1431


Assalamualaikum rakan2 sekalian...
Bertemu kite dalam Jelajah Blog Ramadhan 1431 anjuran En. Ben


Di sini daku ingin mengucapkan Salam Ramadhan 1431 buat rakan bloggers sekalian,
keluarga, sepupu-sepapat, jiran2 kat Klebang dan Al-Handasaa hehehe,
dan juga kengkawan di mana saja korang berada.
Tahun ni daku menyambut ramadhan di bumi Qatar....
Walaupun bakal menyambut puasa di perantauan, daku akan pulang beraya okey
Yeaaaaa kepulangan daku ngan dak kenit memang dinanti

Oh...tidak daku lupakan kepada yang sudi berkunjung ke sini,
untuk tatapan mata anda sekalian terimalah....




Adehhhh bile la daku dapat membuat ciskek sedap ini???

*
*
*
*
*
*



Adoyai kazen aku saja bikin jeles...mana nak cari daun kesum ni


Akhir kata...terimalah cenderamata ikhlas

Scent: Country Apple
{Fresh combination of ripe, red apples & creamy blossoms}

10 Gtau jek:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam

ewah2, main tayang2 makanan eik...leleh air liurku...mana nak cari kat hosp nie

agak2 ayu makan pil jer kot raya nanti..(ganti biskut raya,,)heheheh

Lelord said...

salam ayu...ekekekeke nanti soh CMG anto g spital bleh, nk soh kak ummi jauh sgt kat kuantan

Mama Hanim said...

wah2..best tu.. ucapan dri doha..hehe..

oppss kita blom bt lg n3 khas tu..huhu..

Nur Hawa Mohd Zin said...

selamat bulan pose lagi kak...kalu dah pose...telan air liuq je ah..

Mamamya said...

camana suasana ramadhan kat qatar yer...xder bazar ramadhan...tp mungkin lg meriah kot..dapat kumpul dgn kawan2 yg sama jd anak perantau....
kurma mesti byk n b'macam2 jenis kan kat sana...

Lelord said...

Mamahanim: buat jgn x buat..boh makanan sedap2 tau

Lelord said...

Awe : selamat pose tuk awe heheheh

Lelord said...

Mamamya : ekekeke tu arrr xde bazar ramadhan, tp mana tau tetiba embassy nak wat bazar ramadhan. smlm ni ms aku lom smpai ade wat pasar malam.
Aah la is aku nanti nak cari yg fresh kat salwa road..macam2 ade

Nur Hawa Mohd Zin said...

selamaaaaatttt....heheh

suriajingga said...

terliur aku tgk cheese kek...nyum2nyum.....

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in