Parcel Yang Di Nanti

Huhuhuhu bukan la parcel cam korang kan...beli handbag...
Marsha aku jeles ngan Marc & Jacob kauuuuuu ekekeke
Berakhir gak penantian aku
Almaklum dah makin meningkat usia ni mcm2 la kena beli
VCO & collagen awwwww x sabar nak nampak muda remaja
Sapa nak beli leh order ngan Jieda ataupun MamaTina
Huhuhu ada lagi cotton kurung pahang
Soh makcik classmate kat uitm jahitkan
Aku yg bagi ukuran hahhahaha terbesar lak ke aku yg dah kurus
So x dapat la nak menayang baju
Abaikan muka gumok ni

12 Gtau jek:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh itu barangnyer eii

ajumohit said...

Ingtkan mknan td lelord hihi, bagus2 supplement pon baguih kan

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) hehehhe tu jek

Lelord said...

@ajumohit makanan lom lagi...lgpun feb ni nak balik mesia

Puan Kutu said...

kena makan gak nie..en suami tegur muka dah ada garis2 halus.muahaha..

norhidana said...

amboi2... tak lama lg mude belia lah akak ku ini...

sempat lg posing ngn tudung baru tuh

Lelord said...

@Puan Kutu hehhehhee ayuhh ape lg g je order

Lelord said...

@norhidana muahahhahaha tu la nantikan kemunculanku yg muda belia tp dpt cam muda remaja best gak kan

haishhh perasan lak akak bergaya ngan tudung baru ek...hhahahaa ada lg yg akan sampai

Izan Ishak said...

akak...best nya vco tu. nnti kalau akak dah cuba jgn lupa buat review tau!

Lelord said...

@Izan Ishak orait2 hehehee

Marsha~ said...

hamboi... makin tegangle muka pasni... huhuhu

Lelord said...

@Marsha~ hahaha mesti la nyahh faktor usia kan kena la usaha...hanya utk dak boy

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in