Mari Menari Tiger Balm

Hehehhehee rimau menari2 kat blog picisan ku
Memang dah lama perasan pun
Tapi kan plaster rimau ni mmg ada kat umah aku pun
 Nak dijadikan citer
Al-kisah ritu kami g pasar
Kat sini mmg ada la helper dorang akan masukkan barang yg kita beli dalam kotak
Takde la banyak mana pun ayam 2 ekor, ikan sekilo, 
sotong sekilo, udang rimau sekilo...muahahaha sesuai ngan tajuk tiger balm
Bila dh sampai ke rumah tu darling bawak la kotak naik atas
Tatau la camne kan ms dia angkat kotak tu kot la ada terseliuh ke tergeliat ke
Kesian lak aku tengok dah jalan cam apek tua
Memang sakit katanya...sampaikan solat pun kena duduk
Aku pun tampalkan le plaster tiger balm ni
Petang tu dia kata cam kurang sket la tp masih sakit
Malam nak tido aku sapu dan urut2 la pakai losyen gamat panas
Esoknya masih rasa sakit kena la jumpa doktor
Pinggang nak pakai lama tu
Dah 2 hari ni nampak dah baik...alhamdulillah

Eh korang penah ke pakai plaster tiger balm ni?
Aku tiger balm dalam botol tu pun ada
Dulu masa peknen kan najlaa kalau rasa mual ms kat opis aku hidu je tiger balm


9 Gtau jek:

norhidana said...

hehehhe mmg mcm iklan nampaknyer... tiger balm ni kire koyok kn kak... tak penah try tp yg minyak angin nyer penah try heheheh...

ajumohit said...

tahniah lelord, be baru ye..nak try gaklah tak pernah pakai ni lagi

sue zainun said...

biasa pakai yang dlm botol tu..memang elok..

Marsha~ said...

aku pakai balsam.. lagik best tau.. hehe

nieda said...

plaster tu x penah pkai lagi.. baru tau masa iklan tiger balm menari2 kt blog

Salina@IbuAqil said...

x penah mama, selalu pakai Tampal PANAFLEX je..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bagus ye?tengkuk saya sgt sakit nih..huhu

puanbee said...

tiger balm botol tu ade lah pakai .. panasnyaaa .. tapi jenis tampal ni tk pernah lak

Anonymous said...

Bagus tuh bagus utk short term. Utk long term hati2 ye? Sbb die ade pain killer. :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in