Demam Ombak Rindu

Mesti ramai yang ternanti-nanti filem Ombak Rindu
Arini mesti berduyun memenuhi panggung
Aku pun tak terkecuali
Kalau le ada kat Malaysia kompom masuk panggung la
Tapi apakan daya
Mampu tengok trailer je dulu
X sabarnya nak tengok citer ni
Sapa yg dah g tengok review yek
Baru je baca ulasan dari GUA pasal Ombak Rindu
Adoiiiii nak tengok citer ni



17 Gtau jek:

rara pinkmafia said...

rara tak dpt tgk rini.seday nya =(

Salina@IbuAqil said...

ayah Aqil x minat tgk.. ;( dia nak bwk p tgk happy feet 2 je sbb anak dia nak tgk sgt2..

Dalila Hamid said...

belum berkesempatan tgok lagi cerita ni.. :(

Nana said...

mlm ni br nk tgk xsaba nih sinematografi dia cantik btol kan

Lelord said...

@rara pinkmafia xdapat rinisok lusa leh tengok

Lelord said...

@Salina@IbuAqil heheehe en.em x minat la pulak ek

Lelord said...

@Dalila Hamid heehe ada masa sok leh tengok

Lelord said...

@Nana kawan aku ckp wajin tonton...orang2 media kan dah tengok adoiii jelesnya weiii

norhidana said...

yelah kak kalu kite penah baca novel nyer pun kite dh tau best... ni kan pulak bile dh di filemkan... cume naper lah maya yg jd izzah... huhuhu kalu lah blh tukar pelakon lain yg lebih mude orite skit

kakyong said...

kami yg di Mesia ni pun belum tentu g jengah panggung..

tunggu dload link jer

Mamamya said...

aku pun nak tgkkkkk.....tp sapa nak jaga anak2 kecit nih... huuuu

mommyYen said...

ku dah tengok td ling,jam 5 waktu mesia.hihiks..

Shiela Latif said...

heboh gile sal citer ni ling...aku biasalah nunggu cd jual kat kedai ngeh3!

Alin's In D House said...

tular pasal! adeh mesti best citer nieh. ingat kalo sempat bl masuk panggung kejap. heheheheh. tak sabar nak pegi tgk...

Ummi Dania Yasmine said...

ombak rindu, me nak tgk aaron aziz :-) dan maya yg pakai tudung....

Izan Ishak said...

rata2 blogger ramai yg dah tgk ombak rindu nih. izan ckp ngan en hubby...dia buat dek je...huhu...

Anonymous said...

Udah engok dah wakakakaka

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in