Tu Dia Logo Kelab Blogger




Salam sumer rakan2...jom kite memeriahkan suasana. Dah nmpak kan logo Kelab Blogger kat atas nih.

Tujuan kelab ni adalah untuk mengumpulkan semua blogger dalam satu 'pondok ' dan memudahkan untuk promote entri masing masing ... disini juga boleh diadakan diskusi ... dan yang paling penting ialah , penyebaran maklumat secara pukal... Jika ada sebarang maklumat terkini , boleh disebarkan dengan satu mesej saja ..


:music:

2 Gtau jek:

kakyong said...

ohhooo, dah lama tak jengah blog Ben.. x sempat lah nak jln2 ke serata buana ... hihiii

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam sis..

sama2 kita manfaatkan fb blogger nie

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in