Dapat Dari Jaja


Hehehe
Ni satu lagi N3 ape adiah yg aku dpt
Tapi ni bukan chenta ati bagi tau



Tadi abg posmen dtg umah anto surat
Tgk envelope kaler pink
Dlm ati sape la yg nak kawen lagi nih


Muahahaha
Ropanya dpt besday kad
Jeng..jeng..jeng..
Jaja'z rupanya yg bagi
Macehhh darling
Bukan kad aje tau
Ni ade key-chain skali
Wahhhh ade nama NAJLA ok


5 Gtau jek:

JaJa'Z said...

hehhehe..nak cari nama lela takde..laila ada la..alih2 nampak nama najla..terus je jaja rembat..hehhehe..hope u like it..kenang2an dr jaja'z before akak ke Qatar..

Lelord said...

macehhh tau...tu td asben tya sape bg...biler ckp kawan kat blog dia siap kata waahhh bukan men lg berblog ek. hahahah jeles arr tu

Cik Ct Fadzil™ said...

salam.. cutenya hdiah dri jaja'z akak... (^_^) wassalam..

JaJa'Z said...

kak lela: hubby jaja pun mcm pelik gak..hari tu dapat hadiah dr blogger..pastu hari tu member blogger dtg umah...dia heran sbb sebelum ni tak pernah kuar istilah kawan2 blogger ni..baru dia tau..hehhe

hans said...

bestnya dapat key-chain

p/s : jgn lupa baca episod baru ADKDA http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-dia-kau-dan-aku-episod-29.html

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in