Dapat Gadget Baru

Hehehehehe
Saje jek nak gtau korang
Ni HP baru aku papa yg bagi
Sebenornya hari jumaat lepas ms papa smpai
Dia dh hulur dah kat aku
Adiah besday la kununnya ni


Ade lagi yg dia bagi kat aku...
xyah la aku tunjuk kat sini
I LOVE U BIE
Lenkali bagi lagi adiah ek
Papa bg Nokia X6


Huh aku tau ni mesti nak mengaburi mata haku
Pasal ritu sblm balik mesia
Dia ade kata beli tepon baru
Laki ku ini mmg sentiasa tuko2 tepon
Dari zaman bujang, dah kawin, sampai dh de najlaa
Ayat yg selalu aku ckp
kalau tau dia ade hp baru
ADALAH
"yanggg kalau u tuko hp baru, u kena beli kat ayg brg kemas"
Ekekekeke ok x ayat haku tu



Ni HP ke-3 papa bagi
Dulu masa tau aku ngandung
Papa bagi Nokia 7360


Pastu masa 2nd anniversary
Papa bg Nokia N81


Nokia 7360 masih dlm simpanan aku
lagipun bentuk dia comei


Papa pun de gak gadget baru
alahhh jeles aku tgk tepon baru dia
Nokia N900


Dia kata aku x sesuai pakai
Lagipun aku bukan tau guna katanya
uwaaaaaa
Nyampahhh






12 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah bestnye....huhu

Lelord said...

hehehehh best2 i lap u darling

nano said...

wahhhhhhhhhh nak jgk,,,hahahahhaah ntah pe2 je nano nie,,hehehhe

Kniedaz said...

wah wah..dapat hadiah tu..sukanya

Mama Hanim said...

wahh best dpt hadiah...huhu..jeles sat..

Zaidah said...

wahhhhh bestnyer...nak jugak bleh...

eija zaquan @ sweetmama said...

bestnyer..dpt hp baru...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

syok gila...

apa eik ayu nak katakan...
ayat tu....tak sesuai...kena cakap..kalau abang beli hp baru...ayang nak sofa baru..kikik

Lelord said...

kawan2 best tul dpt hp baru. hahahah tgh blajo2 guna jakun nih

Lelord said...

Ayu...sofa baru tu akak x kisah sgt...brg kemas tu perlu ekekekeke skang emas kan mahal

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela,

Mubarak, siapa tak sayang bini weh....

AYU said...

wah....seronoknya dapat hadiah

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in