Melayan Tekak @ Asam Pedas Kota Laksamana



Uhuhuhu menggeletar tekak aku
Dah lama x g mkn asam pedas kat Kota Laksamana
Bukan nya xleh drive sndiri
Tapi aku cam takut nak bawak keta memalam nih
Mmg kepulangan my darling dinanti2

Aku order asam pedas kembung ngan nasik arr
Penin pala kalau sehari x jumpe nasik

Darling order roti kosong 2
( ntah kenyang ke x? papa kuat mkn hahaha)
Asam pedas tetel...


Mabelesss u...
Sedap bangat
Sampai licin kuah ni papa nyudu

Aku syyruppp2 gak kuah tapi xde arr smpai licin



8 Gtau jek:

Hizami Rahim said...

haha.
sodap sangat ek?
haish.
;)
teruja pulak nak rasa.

Lelord said...

ikut tekak akak sedapp arr..
tp mmg ramai org kat sini...

rynas said...

sedapnya...kat mana nie??

Shiela Latif said...

rasa asam pedas melaka sama tak ngan johornyer mama najla ??

Ena said...

wawawaw..

ena memg sangat suka asam pedas dan dah lama tak pekena yg mabeles mcm tu.. nak sikit!!

Lelord said...

Rynas : kat Tmn Kota Laksamana, Melaka

Lelord said...

Sheila : mmmm cam lain jek..ntah ek tp lela rasa cam lain

Lelord said...

Ena : sila arrr ke taman kota laksamana hehehehe..ade lagi satu tpt tu x ingat pe nama asam pedas boh black pepper..sedappp tp terbakar tekak

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in