Dah Selesai Tapi Cam Tak Selesai Jek


Petang smlm selesai la urusan membeli-belah
8 kotak susu neslac gold tuk dak kenit
Stok tuk sebulan....
Muahahah kat sana xde susu ni
So terpaksa slowly tukau
Susu unta kot pasni dak kenit minum

Ape lagi ek...
Kicap Jalen, Kiub tomyam, Budu (hahahhaha saje jek beli)
Asam jawa yg de bijik, asam jawa ADABI
Hmmm ape lagi yg aku beli ek
Ajinomoto pun aku beli gak :)
Cam segala rempah ratus xyah risau
Pasal kata lakiku sana brg2 rempah yg berunsurkan india
Memang banyak
Muahahahhah

Tapi cam ade lagi barang nak beli ni
Ade member kirim
INI


DAN INI


DAN JUGA INI


Aduhhhh jeruk kelubi ni mmg kena beli
Orang ngandung kirim nih
Tengah ngidam



11 Gtau jek:

Kaito said...

byk nye orang kirimkan....nak kirim gak..haha

Lelord said...

Kaito :seb bek 3 org jek yg kirim...

tinie & thahir said...

wah ..mcm2 ada nak bawak ke sana..;-)

Marsha~ said...

janji lepas eh kat airport.. tak lepas menangis woooo...
dulu aku gi uk, qila aku bagi minum susu ape ntah.. satu2nya yang halal kat sana. tk silap aku kat qatar ade susu tu.. cowgates nama dia kot.. kotak biru merah. murah pun murah, sedap pun sedap.. bagi najlaa minum tu le.. :D

SYANI said...

Guna Kicap Jalen ye.. Sedap tak?? Nak try tapi kat Batang Kali takde la..

Lelord said...

Tinie : muahahhaha kalau bleh mcm2 nak bawak

Lelord said...

Marsha : macehhh2 akan kucari..
lakiku kata ritu ade pasan susu ntah promil kot..hhahha lupe hamek gambo

Lelord said...

Syani : ok je je...kat umah ni slalu guna kipas udang x pun jalen

Kniedaz said...

nak g mana? bawak kicap jalen tu...kicap jalen sedap..kami kat penang pun mesti cari kicap jalen..yang lemak manis..

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela,

Banyaknyer barang. camner nak bawak tuh..hehhe boleh berapa kilo jer yer.

Adyshariz said...

lepas ke brag byk ni?.. smoga slamat smpai

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in