Mama Najlaa Jadi Babysitter



Ekekekke
Jangan x caya aku jadi babysitter
Btuiiii..x tipu

Alahh bukan lama mana pun
Ok la kan najlaa pun de kawan kat umah
Jadi aku leh concentrate on9
BIJAK....

Aku tolong tengok2 Humaira
Anak jiran sebelah umah
Huhuhu time Ajai nak amik Fatin (kakak humaira) balik skool
Kemarin lama sket
Pasal Ajai g intebiu kat Bt Berendam
Muahahahah bak kata Ajai
Berbakti sebelum aku terbang

Tapi HUMILA (najlaa yg panggil ok)
Memang suke ngan aku
Hahahha bukan aku pasan tau
Hakikatnya
Tiap kali aku dukung mesti dia raba2 aku
Owwhhhh tidak
Suke benor dia men ngan rantai aku
Uishhh kecit2 dah suke barang kemas anak ko ni Jai
Dah beso sok jgn sampai ke lengan 916 udah le



3 Gtau jek:

Mamamya said...

harap2 lps ni najla dapat jaga adik sndri yerk....

rynas said...

wah...tambah sorang anak. Bila lagi nak jaga betul-betul ni anak sendiri hehheh

sweetie2010.blogspot said...

Salam,

Nampak Najla seronok ada geng main ya. bila lagi tu Lela...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in