Tak Sampai Ati Tapi....

Samat Pagi kengkawan

Senyum seindah suria okeh..

Ni berbalik tajuk N3 pasal tak sampai ati nih..

Ni td baru jek ade org sorang pakcik ni bg salam kat pagar

pintu mmg bukak la pepagi ni..cuma gate ngan grill musti la lock

Aku jawab je la kan...dia nek beskal pasal aku nmpak tuh beskal kat tepi dia

Tutup mulut pakai mask (topeng yg laris time H1N1)

Pakcik tu kata.."pakcik mintak bantuan kerajaan tp x dapat..

Jadi pakcik dtg ni nak mintak belas.."

Erkkk

Aku mmg kesian tapi aku x berani nak kuo dr umah

Abang Sayang ne de kat umah...jauh lak tu

Skang ni mcm2 citer dh kuo kat paper

Pukau la..samun la..

Mahap le pakcik




5 Gtau jek:

LUKISAN PENA said...

bagus2 skarang ni susah nak percaya..
kalau laki yang bukak tak apa lah..

selamat hari buruh untuk semua blogger (blogger tak cuti blogging ker?)selamat hari buruh

Lelord said...

ekekekee selamat hari cuti

JaJa'Z said...

bagus jugak la buat macam tu..kita memang kesian tapi skang ni zaman tak bleh percaya orang..jaja hari tu ada sorang bdk pompuan dtg depan umah..kata ayah dia sakit jantung,mak dia pun sakit, adik beradik ramai..jaja mcm tak caya..tapi atas perikemanusiaan..jaja bagi la sket duit..lepas dapat duit..dia berlari ke bahagian tepi umah jaja sambil jerit nama mak dia..rupanya mak dia dok atas moto tunggu nak amik dia..pastu terus blah bawak moto laju2..sampai hati soh anak menipu mcm tu..tapi jaja halalkan je la apa yg dah bagi tu..esok2 tu jaja nampak lagi diaorang anak beranak naik moto..rupanya dah lama diaorang buat macam tu...

Lelord said...

eeeeiii x bek tul ajo anak cenggitu

Mamamya said...

masya'allah...(baru lps baca comment jaja...)mcm2 org skrg...aku pun penah kene kat tesco...masa tu kat kedai kek KING's..tgh nak beli taat telo...tetiba ada budak lelaki dtg..katanyer nak minta RM20..tayar moto dia bocor...bila aku kata...soh minta duit dgn komando...terus dia cabuttt...tu kat tempat awam tau...berani dia buat camtu....

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in