Macam Tak Percaya Je...

Macam Tak Percaya Je...

Ni hah aku menang 1st prize

My1st Puteri Giveaway.
Kalau korang x caya KLIK SINI
Dan hadiahnya adalah

Pemenang Pertama akan menerima; Baby Gurl Gown white colour.

Puteri...x sangka akak yang menang


7 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wahh!!!! tahniah lah...kak jaja'z pun ada menag contest gak...bertuahnye lah badan ye

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

wow..buat gak entry nie kan...

hahahahah...cute nyer baju bb tu....alahai..awat ayu tak perasan ada contest nie....melepas umai dapat baju nie...kikikikik

nabilah_2908 said...

congrats...baju tu mmg cute... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
JEALOUS NYER..!!

sarah shafie said...

thniah2..=))

Lelord said...

macehhh kawan2...x sabo nak time adiah n kasi najlaa posing ngan gaun kiut-miut tu

Farid Fernandez said...

tahniah dari saya budak kacak










>>_____________<<

Adyshariz said...

alahai comei nye baju tu..tahniah tuk najlaa...ye..ye..dpt baju

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in