Arini Besday Mak Aku..

Arini 1st May
Adalah
Besday Mak Aku/Nenek Najlaa
Muahahaha
Kitorang balik kg next week
Lgpun hakak aku lik nxt week
Hadek aku pun lik nxt week gak bawak balik BB Eisya yg baru sebulan tengok dunia
Makanya aku ngan dak kenit pun lik next week la







6 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah...bguslah dapat berkumpl ngan fmly beramai-ramai..mesti meriah...

so..utk mak kak najla...selamat hari lahir lah..semoga pnjg umur dan murah rezeki serta sehat..amin

JaJa'Z said...

Happy Birthday gak untuk nenek najla...

naynab said...

happy besday 2 datin...xde gelang, rantai @ cincin emas ke? hahah

Lelord said...

muahahahaha ko kan anak kesayangan datin..ko la beli

Ena said...

heppi besyda buat mak lela ye!.. moge sentiasa beroleh rahmat dariNya.. Mrmm.. wat ena jd rindu pd mak d kg jekkk tgk picca tu.. huhu.. sob sob sob..

Unknown said...

happy b'day utk nenek arah...lama dah aku x jumpa mak ko...b'tahun2 rasanyer...bila ek last aku pi umah ko...rasanyer masa tu aku dah kawin kan....

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in