Yeahhhh Dah Dapat Ni



Heheheh ni bukan setakat dh dapat watermark free
Tapi dah dapat gak visa
Yeahhhhh
Skang tunggu papa najlaa apply cuti tuk balik mesia
Best2
Hopefully leh balik sebelum 29 Mei
Nape?
Pasal besday aku arrr (saja nak bgtau korang)
Pasni papa cuti nak g S'pore jenjalan


15 Gtau jek:

Hizami Rahim said...

wah.
jauh.
hehe.
tahniah dapat watermark.
;)

Adyshariz said...

wah tahniah mama najlaa.. nanti shopping ingat2 kat sha ye.. he..he

Lelord said...

heheheh x sabo dh nah g qatar ni

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

bestnya...

ayu nak ikut..tapi tak ada hal...kikikik(sajer buat gempak)

kak.....mai ler jumpa cik mat...28hb turun jb dulu....jom2

Izan Ishak said...

dah berwatermark juga akhirnya!
seronok dia cik abg nak balik dah...tumpang gembira...:)

il ya na said...

wah pasni najlaa ckp arab la.. ya habibi ya maulana

notti netti said...

wahhhh tahniah...sopping bebanyak skit;;;

Lelord said...

Ayu : Nanti ajak en.zalie g qatar, tpt tinggal disediakan hehee
Muahahaha x setel lg ngan CMG

Izan : musti sonok dh 2 bulan x jumpe

ilyana a.k.a ct : muahahhaa ahlan wa sah lan

Notti Netti: macehhh

Shiela Latif said...

best2...mama najla yang seronok sangat nie naper??...najla yang seronok nak adik ker mam dia yang lebeh seronok nie???? lalala

Nur Hawa Mohd Zin said...

nape Qatar kak? awe cam konfius ni..hehe

Lelord said...

Shiela : 2 in 1 la heheehe

Awe : darling akak kije kat qatar, so ni visa tuk akak ngan najlaa dh ready, makanya kami pun follow arrr

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah jaohnye akak nak tglkan kami...waaaaa

NaNaJoe said...

wah~~ congrates ya~

larra said...

wahhh..lepas ni ke qatar la yekk..sobsob. best la ek..

sweetie2010.blogspot said...

Salam, Mama Najla,

MUBARAK

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in