Ciuman Kasih Ciuman Sayang



  • Suami yang menerima ciuman isterinya lebih yakin dan bersemangat dan kurang berhadapan dengan kecelakaan.
  • Suami yang menerima ciuman isteri sebelum meninggalkan rumah mempunyai peratusan keinginan pada wanita lain lebih rendah.
Dalam hubungan dan anak pula mempunyai kesan yang sama.
  • Anak yang menerima ciuman sayang ibu mempunyai kesan positif pada pelajaran di sekolah
  • Anak yang menerima ciuman sayang ibu lebih tinggi peratusan sabar dan kurang berkelahi.
Ciuman sayang baik daripada suami kepada isteri, ibu kepada anak atau sebaliknya mempunyai kesan positif baik dari segi kesihatan fizikal mahupun emosi.


15 Gtau jek:

Hizami Rahim said...

ahha.
budak2 suka cium2.
;)
comel.

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis..lelord..
tq sharing ttg ciuman..
nak kiss umai banyak2

Nia said...

ooo,..dia pandai cium mak dia! bagus2...si Diha ni tak mau bila kita mintak cium..huhu

pauhputik said...

owh x tahu plak ciuman leh wat benda2 jadi positif

info menarik neh

Lelord said...

muahhahahha najlaa suke cium..

lagi la time nak tido..
katanya : "mama nak sayang sini"
(pipi kanan & kiri)

pastu dia akan peluk mama dia

sweet!!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

so sweeet darls..
huhuhu, sari kalo x leh cium anak rase cam x sah aje..
x cium bapaknyer ok je, ..hihihih.. :P

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe nak kiss kucing awe blh tak kan..heheh tp fakta akak ni mmg berkesan....

AYU said...

good info..
bagi ayu ciuman antara suami & anak da jadi rutin..sebelum gi keja & sebelum hantar anak gi sekolah..

rATu kEBaYA said...

ciuman seorang anak kepada ibu.. nampak sweet sgt..

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela,

Good info, kalau camni kene cium selalu ma..

Lelord said...

uwaaaa dh lama x kiss tgn hubby n cium pipi

Ezad said...

nak ci0m, nak ciom.. nak cium... hurm... ezad xde sape nak cium.. :(

Ezad said...

nak ci0m, nak ciom.. nak cium... hurm... ezad xde sape nak cium.. :(

Lelord said...

muahahhaha ciannn ezad

nuriz said...

salam, burung pndai cium hehe..indahnya kasih syg

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in