Pesal Tetiba Jek...


Muahahahah pape je kan
Tetiba lak nyelongkar cd kawin
Bukan men kurus lagi time nih
Secekak je pinggang


Pesal tetiba jek
xde pape pun
sj jek..
smlm kan wat N3 pasal sirih
tapi kat sini aku boh jek la pic kawen

Uish korang nak tau
ms aku nak sanding 16 dec '06
dh start nak gelap
pengantin laki nak berarak siap ngan kompang
seb la x hujan
pastu lak esoknya sanding kat Durian Tunggal
Hujan lebat jap
Petang tu pas siap kenduri hujan selebat2nya
siap banjir pekan durian tunggal
Batu Pahat apetah lagi
Korang ingat lagi tak?
Pasal banjir tu
kitorang pun mmg xleh kua g memana
Seb bek arr aku cuti kawen sebulan











10 Gtau jek:

JaJa'Z said...

phewiitttt..mengungkap kenangan lama..tapi best kan? hehehhe

Lelord said...

tu arr pasal...nanti bler tahun ke-5 nak amik gambo kat studio ahh. Mesti best ngan anak2 (ewahhh)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

wow...
sungguh cantik kak lelord dok bergaya..
best gile...
ada makna apa2 utk tahun ke 5 ker?

Lelord said...

xde pape pun ayu bulan 12 ni baru tahun ke-4, nanti thn ke-5 leh arrr ngade2 amik gmbo cam pengantin

Hizami Rahim said...

ahha.
wah.
mesti tak sabar nak tunggu suami balik.
haha.
oh.
nampak situ "anak2" dlm masa lima tahun.
maksudnya najlaa akan ada adik la lepas ni.
hehe.
gembira najlaa~

Lelord said...

muahahha dgn harapan arrr Cegu Zami...

darling balik 3 june lak, igt dpt cuti 26 mei, so leh selebret besday akak yg ke-3? mkn kek ngan najlaa jek la nanti

Mamamya said...

wahhhh...bestnya publish gambar kawin yerk...sweet memory nih... xsangka ko blh b'gaya dgn gaun2 kembang kuncup nih...hehehehe.....comel!!

Lelord said...

ekekekeke iyer arrr dulu kgkawan aku sumer mmg tunggu time aku nak kawen, geng2 kat shah alam ngan opis pun mmg tgu jek pasal ko pun tau aku mana suke mende2 cenggini

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

vivivitt,,,..
hihihi, tingat memori daun pisang..
sweet moment tu!!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

akhirnya dapat tgk gmbr akak kahwin...hehehe...suke akak pakai baju cam arab ek yg ada juntai2 kat pala tu..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in