Little Helper


Ni la dia "Si Rajin Mama"
Pantang ape aku buat nak nolong
Nampak jek aku amik penyapu
Dia pun berlari amik dia pya
Benornya penyapu kecit tu
Tuk senang aku sapu rambut tiap kali menyikat
Tapi dh jadi hak milik kekal dak kenit


Tu belom lagi time aku nak ngemop
Hahahahaha
Dak kenit ni ade butterfly
siap ade roda n tangkai
Kalau dok tolak berkepak2 le butterfly tu
Tu kunun2nya dia pya mop
Macam2 hal si najlaa


Kalau nak sidai baju pun
Dak kenit akan menyibukkan diri
Belom lagi time aku nak mesin rumput
korang leh tgk KAT SINI


Tapi paling best kalau nak vacuum
Kompom najlaa x kacau
Pasal dia takut n x suke bunyi vacuum
Slalu time nak mulakan operasi
Najlaa dok dlm bilik tengok citer upin ipin


Ape2 pun macehh la ek Little Helper
Mama sayang Najlaa
Rajin arrr tolong mama
Dan
Jangan bio mama jadi tarzan
Muahahahha



12 Gtau jek:

~ Lady ell ~ said...

gud gal..:)
nnt dtg umah aunty tolong besihkan skali leh tak? :D

Siti said...

waa..bagus2..harap rajin la tolong mama sampai besar yer.

Nur Hawa Mohd Zin said...

bagus lah tu lal..dah blh ada adik..sebab dah leh wat keje...hehehhe...

AYU said...

bagus la..kecik2 lagi najlaa da rajin tolong mama dia...harap2 sampai ke besor ye najlaa..

Lelord said...

hehehhehe bagus najlaa....auntie2 ni sumer puji najlaa.

Izan Ishak said...

najlaa...nnti tolong kat umah auntie izan plak ye!

mamalieyna said...

hikhik..

pandai lak takutkan bunyi vakuum ye..hehe..

Lelord said...

ekekekek tu arr pasal, kalau dulu smpai nangis2 x bagi mama guna vacuum. skang ok sket dh nangis tp berkurung dlm bilik

nieda said...

rajin anak dara tolong mama ngemas rumah..bdk kecik mmg suka tiru apa kita buat kan

Adyshariz said...

waahh.. rajin nye najlaa..meh tolong umah aunty pulak..kui3

Solehah said...

comelnyaaa...

liennasts said...

ehehehe.. sama la ngan anak bujang saya tu.. rajin gak "menolong" ibu nyer ni. Kita menyapu, dia menyapu, kita lipat kain, dia pun nak gak.. Lagi haru kalau tengah sebuk2 masak tu.. Habis semua tupperware2 diselongkarnya. Yang kita ni terjerit2 la lepas geram... Hiishhh...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in