Bawak Je La

Korang igt lagi kan ritu aku ade g urut. Muahahahha ngan Najlaa skali berurut. MakYam urut tu ade gtau soh aku bwk najlaa g umah MakYah kat Pt Sulung. Dia tunjuk la masa urut tu tapakkaki najlaa biru sket. Mmg pun aku nmpak..dia kata ade yang ikut. Wallahualam la kan.

Ni tadi mak aku tya bler nak bawak dak kenit jumpe Makyah. Aku cam ala2 malas jek..tapi mak kata cam terngiang-ngiang jek kat tinga dia ape yg MakYam ckp..."Dah lama mende ni ikut" aku lak yang seram. Mmg la xde pape kejadian2 pelik tapi xpe la aku tawakal jek.

So pas zohor kang ingat nak ke sana. Harap2 MakYah ade la aku kol xdpt lak. Karang aku update lagik tau.


5 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

Semoga tak da pape ye kak...amin
nak percaya susah tak nak percaya tak blh sebab bnda tu mmg..wujud..semoga Allah melindungi keluarga akak dri perkara yang tak diingini

Siti said...

eh yer ker..huhu..balik kang nak tgk la tpk kaki wafi.,...huhu...moga2 takde apa2 kan.

Lelord said...

hehehehh tp ms makcik tu pegang kaki ms nak urut mmg nmpak biru sket. xpe pape paz zohor nanti g check

Nor Aishah said...

harap takder apa2lah..

Ju@Lucky^Mummy said...

harap x de apa2 lah ye.. kalo ada pun.. harap2 dia baik hati lari jauh2..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in