Koleksi Kanta Lekap Yang Jarang Kita Lihat


Hehhehehe sesaje jek search jumpe lak gambo2 nih

Korang tengok arrr

cantik tak?


kanta_lekap 2

Ni cam ala2 gold gtew....agak2 leh gadai ke ek?

kanta_lekap 3

Ini pula kanta lekap Nike MaxSight. Dikatakan kanta lekap ini mampu untuk hilangkan silau cahaya matahari. Betul ke tidak tidak tahu la…


kanta_lekap 4

Ni cam mata kucing...menawan

kanta_lekap 6

Heheheheh ni tuk kaki bola

kanta_lekap 5

Ni lak cam bersinar2 keliling mata

(Gambar Pelik) Koleksi Kanta Lekap Yang Jarang Kita Lihat

Muahahhaha najlaa leh pakai nih

pasal dia suke mikimos



13 Gtau jek:

Hizami Rahim said...

suka yg macam bulan sabit tu.
;)

Lelord said...

pe kata ko g carik pastu amik gambo skali hehehhehe

JaJa'Z said...

ada member jaja dulu pakai warna kelabu..kitorang panggil dia lin mata ular..

Lelord said...

muahahahha lela mmg suke pakai lens kalau nak melawa br pakai yg kaler2. huhuhu pandai pakai mende ni masa zaman kat itm arrr thn 90-an

MaryamJamilah said...

oh2.. menakutkan la plak tgk mickey mouse tu.

http://innocentemjay.blogspot.com/2010/05/hidup-untuk-memberi-laptop-free_3444.html

Lelord said...

ekekekeke dh nmpak cam antu pun ade

Mamamya said...

haih...sahabatku ini mmg tgh tgh syok mencari lense yerk...huhuhuhu...yg mickey tu blh bagi kat mya juga...

Lelord said...

ok arr tu mya ngan najlaa sesama suke mikimos

Nur Hawa Mohd Zin said...

dulu takot nak pakai kanta lekap sebab pkr kite akan nampk ikut cork yang ada pada kanta tu...hahahah...skunk pun takot nak pakai sebab tak brani nak lekapkan..

Lelord said...

ekekekeke lawak arr awe ni

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah..betol la kak...eh kan nak tanya..blog awe loading lmbt sgt ke?

ilancomel said...

hahaha yg bola tu xle blah btol kak. leh bagi boy hadiah ni coz die gile sgt ng bola hahaha

alinac lover said...

plik pula nk pakai yg plik2~

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in