ABC Perantau

Alhamdulillah Ramadhan ke-8 dilalui
Dan menjelangnya Ramadhan ke-9
Jom tengok menu iftar ke-8
Laksa Sarawak...beli je hehhee
Kat Doha ada pasar malam tp aku x pegi pun
Ada kawan kat area umah ni niaga so delivery je kat umah
Sedapppp
Dulu penah dah makan laksa sarawak ni masa kije kat PJ
Opis dekat dgn restoren sarawak
Kuih seri muka buat sendiri yek
Sedap la untuk tekak ni kan
Juri tetap kata kalau lagi lemak yg kaler ijo tu lg sedap
Wahhh kembang kuncup idung

Yang paling spesel adalah ABC Perantau
Nyaman tekak di musim summer ni
Aku sagat je ais
Boh jagung manis, susu cair, jelly, eskem cekelat
Muahahaha lengkali nk upgrade sket kena cari kacang, gula kabung ke
Mesti ada yang tanya nanti kan guna sagat ape
Lagipun kat FB dah ada yg tanya
Dengan bangganya aku tepek penyagat aku
Banyak berjasa sagat ni tau
Aku sagat carrot, keju, aritu ms nak wat tat nenas 
aku guna menda alah ni la untuk buat jem
Dan skang sagat ais
Terhasil la ABC Perantau
Ok la kan dapat gak rasa ABC


4 Gtau jek:

Unknown said...

mmg kreatif lah ko...air batu pun blh sagat.... :)

Lelord said...

@Mamamya muahhaha tekak macam2 nak almaklum musim panas ni

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Lelord..emm nampak sedap ABC perantau tu...dah dah dok merantau,trpaksa la semua buat sendiri ya...

Mama Zharfan said...

nampak sedap ajer ;)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in