Sahur Donut Je

Alhamdulillah Ramadhan ke-7
Pejam celik dah seminggu
Sahur pagi ni 2 ketul donut masuk dlm perut
Pastu air teh susu satu mug
Makan depan tv muahahhaaa
Almaklum sahur sensorang kan
Semalam dekat2 nak buka pose najlaa kata nak makan donut
Mama dia ni gigih la buatkan
Hehehehe dengan bantuan pembantu peribadi
Last week dia berselera makan donut
Bukan buat aku order je dgn Zai messaid
So kali ni kena la buatkan seb baik jadi ekekekkee
Hadoiii buat donut pun aku fail ok
Meh baca kat SINI dan SINI kat SINI ada gak

Ni lak sahur ke-6 yek
Coki-coki ngan cekelat daim tu sampingan je
Sebelum tu aku belasah dah roti bakar

15 Gtau jek:

Citarasa Rinduan said...

Umai tak puasa. Tapi mcm org puasa. Mau donut hari2.pitammmmmmm....

Eh.. Donut nampak sedap dan gebu lahhhh

Anum said...

huhu
sedapnya donut nie

Lelord said...

@Citarasa Rinduan najlaa pun x pose ayu...paling lama pun leh tahan smpai zohor.

alhamdulillah lembut dan gebus donut ni

Lelord said...

@Anum hehehehe dlm gambo nmpak sedap ek

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

donut pun sodap pe.. heheh
apsal sahur sorang, asben kije mlm erk??
neway, selamat berpose .. =)

Saya Disini said...

donut pon sedp

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

cop, jd ker blk mesia raya nnti, nk kirim bedak arab... heheheh

Izan Ishak said...

syok pulak tgk donut akak tu... gebus aje...

eB said...

eB mkn kurma jerk leh thn poser :)
x lalu la.. ;p

Chekgu Azrine said...

donut kalau buat sendiri mmg sedapla!!

Lelord said...

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ aah asben kije mlm so bukak n sahur sensorang

p/s: eh kita balik mesia 13/8 ok kita belikan

Lelord said...

@Saya Disini janji kenyang :)

Lelord said...

@Izan Ishak hahaha mmg gebas gebus izan, mula2 ms akak bulat kan doh tu amik beso sket sekali dh goreng amboiiii kemain lg mengembangkan diri. pastu baru kecitkan sket doh

Lelord said...

@eB lela kalau roti biskut pun boleh mkn nasi mmg mahap x lalu

Lelord said...

@Chekgu Azrine buat donut dgn penuh kasih sayang ni

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in