Biskut Raya La Pulak

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 
Salam siaran
Hehehhehee aku sahut cabaran ko wahai Suhaila Nordin
Aku ngetart ok dalam pantang kena cako dinding aje la kan
Kahkahkakah

Hadoiii yang sedihnya tepung jagung x cukup 50g
Aku belasah aje tambah kasi cukup dengan menggantikan tepung kastad
Oleh kerana aku xde acuan tat gulung
Aku prett aje la bentuk munger2 ni
Maka jadi la Flower Pineapple Tart
Gigih aku parut nenas dengan sagat carrot
Walaupun xde la sedap sangat kan boleh la dari xde
Hahhahaha karang asik puji sendiri masak sedap ada yg meluat
Tat munger ni rapuh...agaknya pasal campur tepung jagung dgn kastad kot
Ke sebab nipis sangat ek
Aku suka kalau masuk mulut cair
Takpe la lengkali aku buat yg gulung lak
Balik mesia kena cari acuan
Tahun depan baru buat tat gulung

8 Gtau jek:

Aisy Nasiha said...

Comelnya tat tu... Rajin ye buat kuih raya.. Sy tunjuk aje...mls nk buat

Sari Yusa Ibrahim said...

Selamat Hari Raya In Gedebance... hahahaha... Cantiklah tart munge tu... ko punye jem pun cantik kaler dia.

Chekgu Azrine said...

Wah..tetiba dah mood raya la..hahaha

Bionic women said...

comelnya tart dia...
boleh x nak tempah??? hehehe
nampak mebeles tu
(hahaha..kos pos pun lagi mahal dari harga barang)

norhidana said...

aduh2 rajin nyer kak... bt tart nenas la pulak...
rapuh takpe kak lg best... rasa cair di mulut

Nana said...

feveret aku nih...

lina said...

salam comel la bunga nya tu..suka tengok nya

Mamamya said...

wahhh...ramadhan baru m'lambai2 kuih raya dah siap..:) aku pun suka tart gulung tp malas sungguh nak buat..selalu order dgn cik la jer...tahun ni raya dalam pantang.. nampaknya kene jeling2 manja je lah segala biskut raya nih...uhukss

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in