Dressing Table Najlaa

Hahahahahadoiiii
Kemain lagi dak kenit aku ni
Ritu kuo g cari hadiah besday DekNa
Dah tentu Najlaa pun kena ada hadiah kan w/pun besday lama lg
Setelah puas menilik aku pilih dressing table
Huhuhu 2-2 skali aku soh pinoy kat baby shop tu wrap

Ni gambo masa balik2 umah terus najlaa melaram
Tu hah penggulung rambut tersepit kat rambut
Hehehehe nangis nenek kalau tengok...zaman muda nenek kan slalu wat rambut

Cincin ada 4 ketul...mcm2 design ada
Gelang pu macam2 adaaaaa

Hambekkkk seb bek tak pecah cermin nak oiii
Kemain melaram lagi

Lipstik menan je..kalau btul mau cam kucing beranak merah bibir


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

4 Gtau jek:

Sha@Mama TinaAzra said...

adeehh..berapa sen plak menda alah nih? Aku tgk aritu..lain pesen sket mau makan seratus lebih gak..huhu..sib baik si minah keriting aku tak mintak lagi lord..huhu

Salina@IbuAqil said...

Mama!! Agak2nye le ni mesti waris turun temurun dari mama dia ni.. Ngeh3!!!! Ni la namanya anak dara.. Baru betul anak dara Mama Najla.. :D

Lelord said...

@Sha@Mama TinaAlong ni murah je QR55 dlm RM 40++

Lelord said...

@Salina@IbuAqil ekekekkee IbuAqil najlaa makin beso makin menjadi

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in