Awak Suka Saya Tak?

Hehehehe akhirnya
Lama gilos mencari ASST ni...leh baca kat SINI
Benonya adik aku dh tolong poskan ke Qatar
Agaknya parcel dengan kapal terbang aku naik berselisih kot
Dah sampai Malaysia baru parcel mendarat ke Qatar

*** 9 hari abah pulang ke Rahmatullah, mudah-mudahan abah tenang di sana dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman....Al-fatihah

6 Gtau jek:

-gedek! said...

alfatihah untuk abah...

Marsha~ said...

ohyeke aku baru tau... takziah ye.... sakit apa arwah tu? alfatihah....

puanbee said...

Salam takziah buat arwah abah , amin ...

ASST dah dibukukan yek .. tk beli pun tk smpt nak baca kot

Norzie hany said...

Al Fatihah utk arwah.

Novel ASST memang terrrbaek...saya dah 2kali ulang baca.Tahniah utk Melur Jelita.

yaNa said...

Alfatihah buat arwah..

Diela Zaimi said...

wahhh mmg tgh cari novel ni...tp hari tu dh abis stok...huhuhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in