Kejut Suami

Kringggg..kringgg..kringgg
Ekekekeke tone enpon darling bukan camtu pun
Tu jek yg senang nak kasi bunyik 
Tugas yg sama macam 2 tahun lepas bermula
Kejutkan suami untuk pergi kije by phone hehehe 
9.00 pagi waktu Malaysia bersamaan dengan 4.00 pagi waktu Qatar

16 Gtau jek:

Anum said...

tugas yang biasa bagi si isteri kan sis

norhidana said...

heheheh sian dia duk sorang2....

Chekgu Azrine said...

alolo.. kesian dia kena bangun sendiri erk..

Ummi Iman said...

Saya dah letak jawatan bab kejut suami ni... :)

Sari Yusa Ibrahim said...

tugas rutin setiap pagi ni..

Nad @ MamaZakwan said...

kak lela dok malaysia ek skrg?
dah tak dok qatar lagi ek?

Mamamya said...

hehehe...rutin yg sama setiap kali kmdo outstation... :)

Lelord said...

@Anum hehehehe aah ni rutin harian la tp dh dok asing ni kena la guna telefon

Lelord said...

@norhidana alhamdulillah ni utk masa depan yg lebih cerah :)

Lelord said...

@Chekgu Azrine hahaha tu arr kalau x leh kejut2 manja

Lelord said...

@Ummi Iman wah dh letak jawatan ek

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim kak ko kejut pakai enpon gak ke? lalallalaa

Lelord said...

@Nad @ MamaZakwan aah kat mesia, buat sementara je pastu kang balik la semula

Lelord said...

@Mamamya hahahaha ada gak rupanya

Izan Ishak said...

tugas hakiki isteri mithali kan kak...

shahdiana said...

salah satu senarai tugas sang isteri...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in