Air Penawar

Bersiaran dari Bt Pahat yang permai
Balik kg jap
Lagipun nak g mintak air tawar untuk Najlaa
Cam lemah semangat aje si Najlaa ni
Sket2 nak menangis
Sensitip lak tu huhuhu
Pastu kan papa dah jauh kat Qatar nun
Karang demam rindu lak kalau dekat boleh je pegi balik camtu

Ni pun dah dekat 2 minggu najlaa demam, batuk x baik
Dah 2 klinik pakar kanak-kanak aku bawak
Tak jugak kebah
Mana tau dah mintak air tawar ni kurang
Insyaallah

1 Gtau jek:

Mamamya said...

smga najla cepat sihat yer...klu dah melaka cntc aku..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in