Mendung Tak Bererti Hujan

Sehari dua ni cuaca tak begitu baik
Nampak cam mendung aje kan
Tapi bukan sebab nak hujan
Huhuhu debu-debu cinta
Cenggini la keadaannya kalau duduk di negara padang pasir berdengung
Angin dan berdebu sangat
Memang x sesuai untuk aktiviti outdoor
Indoor sangat digalakkan wakkakkaaa
Walaupun cuaca cenggini time darling off wajib la kuo
Cuci mata, wat treatment kaki yg bengkak
Lalalalallalallaa
 
Beli menda alah ni nak bawak balik 
Kasi abah rasa
Pasni mak kt kampung jaga kaunter
Sapa nak layan shisha bayo
Kotak dia cam beg makeup artist lak
Pastu g beli kambing 2 ekor
Ada yang kirim
Sapa???
Biarlah rahsia wakakakkakakkaa
Yang 3 ekor tu pun sebok nak menyelit gak


29 Gtau jek:

Izan Ishak said...

kamben tu mmg comellah kak! cute sgt...

Mamamya said...

ramai yg cari kamben tu...mahai x ek?

Jaa said...

ala tomeinyer kambing tue...

Lelord said...

@Izan IshakComel aje akak pun suka

norhidana said...

kt sini kalu gitu kaler nyer, jerebu... mmg tak sesuai sungguh utk budak2... kt sana berdebu2 sbb pasir berterbangan ye kak...

alahai comeinyer kambing tu kak..mana akak jumpa,kt sini dana tak jumpa lah... yg ada puting tu sesuai bt kt aiyan tu

Lelord said...

@Mamamya leh tahan gak le dh convert dlm 90++
najlaa smlm heboh nak beg pulak ishhh xleh mahal

Lelord said...

@JaaHehehe geram kan, kalau nengok citer ni senyum2 je

Lelord said...

@norhidanaHuhuhu aah pasir n debu angin lak kuat tu yg nmpak gelap

Tu arr ramai kata kamben tu xde kat mesia. Yg berputung tu xde lg dh tu beli ms awal2 sampai sini dulu 2010

sabar kagawa japan said...

same laa kite kt bumi dubai ni kak...bandar sharjah yg slu jek nmpk terang lgsg lenyapp hilang..jerebu melanda...pastu mule laa sakit tekak...nk kuar keringkan poket pon xle..xpela die suh berjimat kot hehehehee

Lelord said...

@sabar kagawa japan hehehehheh kan teruk kan najlaa bising dh ajak papa berkhelah kat park tp x sanggup la makan pasir ngan debu

amiey lee said...

heeee alahai cute tul kamben tu bela ke??? bg makan apa tu hahahahhahaa

Kalamhati said...

tomei nye kambin' ituuuu..hehehe

Salina@IbuAqil said...

Kambeng hitam!!!!!!!!
Mbekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!
Take care yer & happy weekend.. :)

mamalieyna said...

kambing katun' timmy time'..dak arif layan citer tu, terkekek2 gelak..mak dia pun sama..kalau nmpk ni, sure teruja dia..herm...sini tak pernh jumpa pun..kiut ler..

Chekgu Azrine said...

Best jgk dpt rasa mcm mana fduduk kt negara pasair berdengung erk..hehe..

Sha@Mama Tina said...

huhu..kambin ko tu tak susah ke nak bwk balik..kang kene naik kargo lak..hahahaha

Em's Family said...

kambing tu comel , jangan kate abang macho yang order sudah hehehe :)

Lelord said...

@amiey lee hahhha kemben2 ni bg makan lamb chop je

Lelord said...

@Kalamhati mmg tomei kak wan

Lelord said...

@Salina@IbuAqil tq darl

Lelord said...

@mamalieyna heheh tu arr ramai yg gtau xde kat mesia kamben ni

Lelord said...

@Chekgu Azrine zammzamm ala kazammmmmmmm

Lelord said...

@Sha@Mama Tina huhuhuhu ok ni xyh dok kargo masuk kabin je

Lelord said...

@Em's Family muahahhaha adik manissss je

shahdiana said...

bila nak balik tu.....banyak souvenir bawak balik ek...

kakyong said...

citer pasal cuaca.. tertiba terselit kambing hitam pulak.. bukan sebarangan kambing ni.

bila nak balik M'sia??

Lelord said...

@shahdiana hehhehee xde bawak souvenir pun, bawak diri plus dgn apa yg kengkawan kirim

Lelord said...

@kakyong hahhahaha kambing ni menjadi pujaan ramai

flight 17 feb, insyaallah smpai mesia 18hb

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kamben tu kiut la ada puting..hihi

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in