Topeng Lagi

Hehehehe lambat lak arini
Ntah le napa kemain malas lagi
Tapi nak gak tepek kat sini wpun lambat
Batuk dan selsema melanda
Berombak dada bila bernafas

9 Gtau jek:

Mamamya said...

ko pun da ada neb kat umah ker? cuaca kat m'sia panassssssss sgt2 skrg..harap2 s'pjg kmdo x der ni anak2 sihat.risau klu tinggal sorang2 anak2 pulak demam....

Kalamhati said...

huhuhu cian najlaa..semoga cepat2 baik..

Lelord said...

@Mamamya aah sejak dia kena neb kat hospital ritu aku beli. ni la baru kena balik

Lelord said...

@Kalamhati insyaallah mudah2an cepat sembuh

ADEEYA said...

Najla ada asma ke? :O get well cepat lil girl :)

Lelord said...

@ADEEYA tatau le asma ke tak? tp baru2 ni batuk, selsema pastu dada berombak sampai perut ke dalam bile bernafas...nmpak cam simptom asma

Salina@IbuAqil said...

Alahai Najla sayang..
Get well soon dear..
Kesin bdk2 kena sedut Neb ni..

shahdiana said...

alahai siannya dia..harap-harap cepat okay...risau kalo anak-anak sakit kan...

Chekgu Azrine said...

semoga cepat sembuh..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in