Adoiii La Tengok TV Pun Nak Duduk Atas Stroller

Hahahaha cerrr tengok gambo bawah ni
Sama kan ngan tajuk di atas
Adoyaiii najlaa seb baik la mende alah ni lom guna kat luo umah
Baru jek beli kat carrefour..pasal ada tujuan
Start counting days, 17 feb flight balik tanah air transit bahrain
Sampai KLIA 18 feb
Pastu nak g bercuti yahooooooooooooo
Ada 4 kaler buggy ni
Hitam, Merah, Lime & biru
Macam-macam produk ada korang klik je pic atas nun

7 Gtau jek:

YaYaNsMuM said...

Biasalah, excited dpt bende baru, :)

Izan Ishak said...

wahhh.... najlaa bukan main syok dpt stroller baru ye...

Bionic women said...

braper rm lela harga buggy nih? memang nak cari buggy utk dhiya..stroler dah x praktikal..hehe

Lelord said...

@YaYaNsMuM huhuhu tu la pasal

Lelord said...

@Izan Ishak tu la izan, dh bertahun x guna stroller, tetiba mama g belikan buggy ni tu yg sonok

Lelord said...

@Bionic women hehhehee QR209 lebih kurang RM172

Cik Sibuk said...

hahaha..lawak2. cam gini takyah beli kerusi/sofa..dok stroller aje..hihi

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in