I ♥ You

Hohohohoho xde kena mengena dengan Valentine's Day yek
Tak penah pun menyambut selama ni
Dah tu mana lak datangnya menda kat bawah ni kan
Nampak macam kad belebtain jerrrrr
Tidak sama sekali
Ni yg heboh membeli adalah najlaa
Muahahhhaa najlaa pun tau ke pasal belentain-belentain ni??
Padahal dia geram tengok gambo bear kat depan tu je
Pastu lak ada 2 ketul cekelat
Tu yg heboh nak beli 
Layankan aje la

9 Gtau jek:

Anum said...

so sweet

.: iEyLa :. said...

alolo..comeynye.. :)

Sari Yusa Ibrahim said...

dia nak choc tu laaa... hehe

norhidana said...

eeheheheh pndai si najlaa yek... nk yg comel2 gk

Izan Ishak said...

bestnya kak tu siap ada ceklet... kreatif!

mummy_ayu said...

sweet..

Salina@IbuAqil said...

Uishhhh!!
Sayang nk mkn cekelat tu..
Shantek!! ;)

ADEEYA said...

Ahaha Najla :D tp lawa kad tu. Choc nampak sedapp mmm...

puanbee said...

budak2 fikir nak cekelat jek , tp kreatif lah kad siap buh cekelat kak ek ..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in