Rasanya....Hmmmmm

Okies kasi hapdet
Camnekah rasanya Bajigur Hanjuang?
Adekah sesedap teh tarik yang slalu aku buat ekekke
Sesesap kopi?

Ni tengok gambo...
Warna seakan2 yek
Cuma pekat sket jek dari nescafe

Nampak kan camne ropa kartun tu
Sudah semestinya aku kata nescafe sedap
BH ni rasanya cam...horlick yg sgt manis erkkk
Tapi menurut darling cam minum cendol hahhahahha
Seb bek sket jek aku beli
Muahhahah sape mau meh aku bg rasa..ada 4 sachet lagik

4 Gtau jek:

aima in luv said...

sedapnya air tue.....

Rohani Hashim said...

kaler mcm sama kan kan...hehhe nak nak ;)

ch@ said...

tak tengok air, tapi tengok mug hijau tu, comey sungguh. terasa nak beli jugak la.

Makbed said...

saya nak sikit...!!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in