Meriahnya Besday A'qila



Ni dia birthday girl..A'qila Izzara



Semalam kitorang g besday A'qila Izzara
Tema pink and ijo
Muahahaha x jauh pun sebelah umah jek
Meriah uols...


Dak kenit siap sedia nak g majlis

Aku rasa seminggu sebelum event
Si Marsha dah kelam kabut ngan majlis
Kejap ade kejap ilang..
Ni baru besday anak
Rasanya kalau Aqila kawin tatau le

Ni tuk qila tau..epi besday..

Najlaa dok membelek party packs


Cuppies de muke Qila tuh...najlaa mkn tepi2 jek
Dia kata xmo makan Qila muahahhha

Huhuhu tu aku (baju petak2) tengah layan makan
Pic ni aku curik kat blog marsha..
Mmg xde muke aku pasal aku sibuk amik gambo budak2 ni
Time ni papa najlaa xde lagi pasal g kenduri member dia kat Kuala Linggi

Banner Qila bersama rakan2 hehehe
X sempat aku nak gambo kat sini


8 Gtau jek:

Unknown said...

b'day najla nnti korang dah kat qatar...xleh la nak celebrate sama2.....

Unknown said...

memang meriah...

najla buat kat gatar..gerenti makan kurma....

Lelord said...

Mamamya a.k.a Is : tu arrr pasal besday naja wat kat qatar

Lelord said...

Ayu : meriahhh byk makanan huhuhu tp sumer ku pandang sepi...kek cekelat yg bukak selera muahaha

mcm2 ade..sate, mee goreng, mihun, pulut ngan serawa durian, tauhu sumbat,

tinie & thahir said...

Wah berjiran ke rupanya..hehehe
Bila nak Ke Qatar ?

mamaarifakeemaisy said...

cantik la banner dia yek! meriaahhhh! ^_^

Lelord said...

Tinie: hahahah sblh umah jek ngan marsha..
flight 27 hb ni...

Lelord said...

Mamalieyna : mmg cantik..kek pun cantik..sumer cantik2 hehhee

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in