Laksa La Pulak

Jangan maraaaaa ek
Blog peribadi ahkak ni selain citer anak-anak 
dah tentu la citer pasal makanan
Lalalalalalalaaa
Kalau entri sebelum ni rojak buah boh nenas
Entri kali ni berkait dengan nenas gak le
Dah beli nenas sebekas tipuware rega AED13 ada la baki lagi
Jadikan le Laksa Utara
Walaupun takde daun kesum, tapi aku ada bunga kantan rega AED7.95
Hahahahaha kat kat Malaysia harga semangkuk laksa 
lagi murah dari harga bunga kantan aku ni
Mangkuk aku ni memang x bubuh timun
Alergik kahkahkah
Eh aku mmg x makan timun la
Tu buah semangka a.k.a tembikai 
yg kalau bulan puasa korang tengok leh kecur2 leleh air liur 
aku x heran gak pasal aku tak makan
Laksa ni biasa je rasanya
Hihihi aku bukan tokei laksa yg mmg terer masak kan
Tapi sedap je masuk tekak ni
Leftover dia sok pagi panaskan
Pehhh lagi mantap kann..kannn


4 Gtau jek:

Nad MamaZN said...

fuiyoooo terbaekkk! :)
kak, kat sana ada otak udang x?
hehe

Lelord said...

Takde rasanya, tp ms kat qatar dulu ada produk filipina lebih kurang cam cencaluk huhu kembang tekak

ayu Ismail said...

Wah...rajinnya...

norhidana miswan said...

sodap tuh kak... bertambh2 sedap bile bunga kantan tuh mahai mmg kene nikmati nyer

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in