Rio 2

Salam siaran
Dah nampak tajuk kan..kan..
Najlaa nampak iklan kat tv lalu kena la papa bawak nonton
Ikut hati memang le nak ikut
Tapi apakan daya
Kang Najwaa meraung dalam cinema kang aku lak x syok arr
Papa bawak yg 3D...dapat dengan cermin mata tu skali
Eh bukan la pree AED3 je
Lengkali kalau nonton yg 3D dah xyah beli hahahhaa
Biasala la kan kena la selfie lalalalallaa
Papa belikan gak anak dara dia ni cup corn dengan air tu
Bijak kan dorang nak tarik perhatian budak-budak
Mak budak pun leh sangkut ccenggini
Najlaa balik dari tengok wayang sibuk cerita pasal burung
Dah tu hari-hari tanya papa dah boleh download ke?
Haishhh ni yg x sabo aku nak tgk ni
Papa pun cakap mmg best

Meh la tengok trailer je!!

3 Gtau jek:

norhidana miswan said...

ingtkan akak pg sekali hehehe... tp yelah si kecik tu kang tak meragam ke dlm panggung wayang kan...

cantik je bekas air ngn gambar burung tuh... mmg tetarik menarik bdk2 utk suruh mak pak beli hhehe...

adianiez AIDA said...

da x bwk anak2 dara gi tgk wayang sejak ada izzat ni... sian diorang :-(

Lydia Miza said...

Najla nmpk hepi sgt2 .. Lebar senyumnya

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in