Main Pasir Bukan Hanya Di Pantai

Kes dah lama tak g pantai le ni
Ekceli kat sini memang ada la pantai2 ni
Tapi macam tak sesuai lak nak bawa anak2
Lebih-lebih lagi dh musim panas ni kan
Kitorang bukan minah saleh nak kasi kulit tan
Aku ni aje dah kategori rentong muahahhaa
Lagipun alahai kang Najlaa nampak aksi-aksi yang tak sepatutnya 
berpeluh lak nak menjawab soalan-soalan maut tu
Sebelum ni nampak dah kat fb Syerah Omar upload pasir kinetik untuk Lana
Pastu baru ni g melawat "Si Dara" Virgins, Najlaa nampak lak Sands Alive ni
Belikan aje la
"Dah lama kakak tak main pasir"
Ekekekekee nak wat camne nak ooii
Masa kat Qatar dulu kita turun bawah umah je 
dah leh main korek pasir kat tempat main boyan
Main la sampai puas
Bila dah dibina macam-macam rasa cam x cukup lak
Papa kata nanti offday boleh la beli lagi sekotak



4 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Lydia Miza said...

Dpt pasir tiruan pun nmpk ceria dah tu

norhidana miswan said...

alahai bestnyer.... agak2 berapa la rege kt malaysia... kalu bg aiyan main comfirm satu umah penuh nih heheheh

msredcheesecake said...

best kalau dpt main pasir... tak yah tunggu gi pantai...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in