Tayangan Perdana Raya

Hehehehee biasa la dah xde mende nak stori kan
Aku tepek aje la baju raya Najlaa
Smocking gown aku tempah 3 helai je cukup la tu kan


Kasut raya pun belikan la jugak
Dah selalu sgt rasanya dengan crocs kang orang bercakap lak
Hahahahaa ada ke org nak bercakap ek pasal anak ahkak ber-Crocs whateverrrr
Kali ni tukau lak Clarks aje


Baju kurung xkan xde kan
Adaaaa tp x siap lagi tailor ni mmg nak kena lahar dengan aku
Anto baju dari bulan Feb lagi
Mentang la dia tau aku dok jauh
Pagi td adik aku g survey kang dia anto tu pasal aku x tepek gambo
Seb baik nyonya ni punya jahitan kemas dari zaman baju nikah mmg dia yg jahitkan
Takpe la aku tunggu je kalau x sampai gak xde berbaju kurung la jawabnya
Adios
- Posted using BlogPress from my iPhone

0 Gtau jek:

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in