Packing Tudung Fareeda

Huhuhuhu dah nak balik cuti raya kan
Jadi bz la nak kemas ape yg patut
Muahahhahaa menda pertama yg aku nak packing adalah
seperti gambo di bawah
Ni sumer harus di letakkan dalam cabin
Takkan masuk kargo kan
Habis kemek tudung
Cam nak nangis pikio celah bedah mana nk letak ni
Al-maklum awning tudung kena jaga ekekkee
Seb baik sebahagian beso tudung ni dah aku anto pulang ritu
Hmmm balik mesia nak cari bekas cenggini la
Leh simpan Fareeda
Nak travel pun senang
Lalalalalaa

22 Gtau jek:

Zue AnnaLeeya said...

byknya tudung fareeda...
haah kan.. kene jg awning tu betul2...
nanti ilang jelita... muahhhaaa....

mesti tak sabo nak terbang ke malaysia yer...

Anum said...

wow siap ada packing

Saleha said...

semoga selamat sampai Malaysia

Lelord said...

@Zue AnnaLeeya hehehee tak sabo dh ni..flight 13/8...touchdown 14/8 Oh! Malaysia

Lelord said...

@Anum hahaha semestinya la kn

Lelord said...

@Saleha terima kasih...insyaallah

Nad @ MamaZN said...

mood raya suda mariii.. :)
banyak nye kak, koleksi paridah!
moga selamat sampai ke malaysia!
(akak, najlaa dan jugak tudung =p)

Lelord said...

@Nad @ MamaZN huhuhu tq2 doakan kami termasuk tudung paridah selamat smpai ek

Sari Yusa Ibrahim said...

fuyohhh! banyaknya tudung Lelord!!!

Marsha~ said...

jgn lupe datang raya rumah eh.... pakai tudung fareeda... :)

Nazayiena said...

Byknya tudung fareeda Lerord.
Mesti x sabar nak blk M'siakan.

Saya Disini said...

bnyknye

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim ada la sket kak...

Lelord said...

@Marsha~ ekekekeke fareeda vs ariani ko yg meletop tu kannnn pehh dgn baju jovian lg jelesss seyh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Lelord..cantknya bekas tudung...byk lak tuh!

Chekgu Azrine said...

banyaknya collection fareeda dia ek..nak satu!!heheeh

mamalieyna said...

beli mahai kena jaga leklok kan..hehe~

comel betul bekas tu..^_^

Lelord said...

@Nazayiena mmg x leh tahan dh ni

Lelord said...

@Saya Disini heheh boleh la...xde la banyak mana pun

Lelord said...

@♥♥azatiesayang ♥♥ cantikkan...nanti balik nk beli..tp mahal gak reganya tu

Lelord said...

@Chekgu Azrine hah nak satu??? hahhahaa

Lelord said...

@mamalieyna hmmm tu la pasal...tp mahal ke murah ke tetap kena jaga beli dgn duit tu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in