Cuti-Cuti Melaka

Yuhuuuu Salam Aidilfitri uols
Beraya sakan ke?
Hampir seminggu kat Batu Pahat tiba la masanya balik Melaka jengah rumah
Dah alang-alang cuti raya kan angkut aje la mak, kakak ngan abg ipar skali
Biasa la kan dah kat Melaka mana je lagi nak pegi
Bawak aje la naik Menara Taming Sari
Dolu masa Najlaa umo setahun lebih penah la pegi
Masa tu dia bukan tau ape pun kan
So dh beso sket ni bawak la naik lagi sekali
Posing la dulu kan sebelum menda alah ni berpusing
Zoom aje la mana yg sempat wakakkakaa
Pastu meronda aje la kat belakang Dataran Pahlawan
Adoiii kemain panas lagi





Nak sejukkan badan masuk aje dalam Dataran Pahlawan
Borong la segala maknenek dodol, bepang, kuih deram
Dah puas merayap tentu lapo kan
Melantak jap ayam penyet API dalam Tesco
Muahahahah x sempat nak snap gambo makanan
Laju je kitorang makan..lapo

Gambo tuan tanah je yg sempat snap ekekekee
Memandangkan umah BFF dah dekat je terus aje la redah
Hambekkkk ko...Mamamya baru je berurut so x dapat la nak laga2 pipi
Baby Harraz lak g kinik nak check kuning
Pas lepak jap baby pun balik hehehee
Sempat la nyusup masuk bilik tengok Mamamya berurut 
Adoii bestnya la badan kena uli
Perjalanan diteruskan ke Klebang yg permai
G skodeng kapal selam lak


 Muahahaha bongkah kapal selam ni lama dah ada kat Klebang tu
Tapi x sempat lak nak pegi kan

3 Gtau jek:

mamalieyna said...

salam aidilfitri..

pergi melaka memang panas kan..

dah jumpa lieya eh..sempat la jumpa baby baru ye..^_^..best tu..

Lelord said...

@mamalieyna aah hadoii panasnya la melaka bandaraya bersejarah ni. Hehehe g terjah umah BFF tengok baby

Mamamya said...

hadoii..sian ko masa tu kan x dapat nak layan.. next time dtg nnti blh jamu makan sedap2.. ;)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in