Nasi Ulam Utara

Hadoyaiii gara-gara nampak status dan gambo kat fb Che'Su
Aku dah teringin nak merasa nasi ulam
Memang x penah makan
Nasi kerabu tau arr
Katanya hanya kat Utara je yg pemes dgn nasi ulam
Dan laju2 google tengok resepi dan gambo2
Gambo di atas hasil google'an
Kalau lawan kan dengan asam rebus keladi lagi masyuk
Dorang la yg kata
Dan makanan2 di atas menyebabkan tahap mengidam melebihi org peknen
Balik Mesia mmg kena cuba buat ni

Menurut kengkawan utara aku
Nasi ni digaul dengan kerisik, isi ikan, udang kering sangai
Pastu segala ulaman dihiris
Daun gajus, putat, mengkudu, kaduk , kunyit, selom, 
daun sekentut, pegaga, ulam raja
Adusss sedapnya la
Memang kena cuba buat ni
Sedap x sedap blkg kira hahahaaa

8 Gtau jek:

norhidana said...

mmg berkhasiat nasi ulam nih, yelah segala mcm ulam ada...

eB said...

eB suker sgt nasik ulam...
boh bunger kantan skali... marbeles :)

Anonymous said...

Sedap Darling.....sian ko ngidam....hihihi... Balik ni cepat2 buat.... Aku dtg rasa... Muahahahaaaa...
Che su...

LYAfrina said...

nampak sedap..lain dgn nasi ulam kat sini

Mamamya said...

x penah plak makan... tgk mmg nampak sedap tu..

Anum said...

nampak sedap

KuNanGKuNanG said...

dulu arwah nenek sy suka wat nasi ulam ni.sedap sgt2..tp bila nenek dah xde, xde sape dah nak wat kan...

Chekgu Azrine said...

saya suka sgt nsi ulam..sedap!!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in